الو برتقالي طول اليوم

مع النظام الجديد الو برتقاني من موبينيل
استمتع بكلام اكتر لكل موبينيل 
150 دقيقة و30 رسالة طول اليوم

دلوقتي مع نظام الو برتقالي طول اليوم
 استمتع ب 150 دقيقة و30 رسالة لاي رقم موبينيل طول اليوم
مقابل 2 جنيه في اليوم 


الو برتقالي طول اليوم


سعر الدقيقة لاي رقم موبينيل خارج الباقة 19 قرش 
سعر الدقيقة لاي رقم تاني 19 قرش لاي رقم ارضى او موبايل 
سعر المكالمه الدوليه 50 + السعر الرسمي للدقيقة الدوليه 
سعر الرسالة المحلية 29 قرش
سعر الرسالة الدولية 99 قرش
سعر ام ام اس 95 قرش 


للتحويل كلم 442


كلمات بحث
معلومات عن الو برتقالى طول اليوم-ماهو الغاء الشتراك الو برتقالى-الجديدة الو انظمة-الغاء العرض موبنيل برتقالى

هناك 42 تعليقًا:

  1. لما الدقايق المجانية تخلص تبقى سعر الدقيقة لاى رقم موبينيل بكام

    ردحذف
  2. هو نفس سعر القيقة لاي رقم تاني اللي هو 19 قرش بعد انتهاء الباقة طبعا

    ردحذف
  3. ياجماعه انا بقالى 5 ايام بفتح دقايق ببلاش من غير ماياخدوا منى حتى ال2 جنيه

    ردحذف
  4. كدة ياخذ منى كل يوم 2 جنية حتى لو كلمت دقائق بسيطة فى اليوم فى فترة السماح من 12 صباحا الى 6 مساء ارجو الرد

    ردحذف
  5. هو العرض الو برتقالي طول اليوم بيخصم 2 جنيه من اول دقيقة لاي رقم موبينيل فيه انظم احسن زي الو روقانجي 14 قرش للدقيقة لاي رقم اما فترة السماح انا مش فاهم ايه قصدك

    ردحذف
  6. انا بقالى يومين بفتحومش باخد 30 رساله

    ردحذف
  7. علي فكرة ياجماعه العرض لما بتشتركوا فيه مش بتعرفوا ترجعوا علي عرضكوا القديم

    ردحذف
  8. عيزة الغى خدمة اخبارك من موبنيل

    ردحذف
  9. ابعتي كلمه unsub في رسالة ل 4582 ب 30 قرش

    ردحذف
  10. حول للانظمه الو الجديده ومافيش ولاواحد عجبنى عاوزه ارجع للنظام القديم ومعتش عارفة

    ردحذف
  11. عايز الغى الكول تون وانا مشترك فى نظام احسن ناس والخط الثانى نظام الو رواقانجى

    ردحذف
    الردود
    1. لو عايز تلغي الكول تون في اي نظام ابعت الغاء او unsub ل9999 ب 30 قرش

      حذف
  12. لو عايز تلغي الكول تون في اي نظام ابعت الغاء او unsub ل9999 ب 30 قرش

    ردحذف
  13. طيب لو سمحت انا مشتركه ف الوروقانجى بلدنا وعاوزه اجيب كروت كموبينل فضه اجيب كروت اسمها ايه لان العرض ده مش له كروا فضه

    ردحذف
  14. التحويل الى نظام الو برتقالى طول النهار يكلف كاممننظام الو برتقالى طول النهار

    ردحذف
    الردود
    1. 2 جنيه للعملاء الحالين ومجانا للعملاء الجدد

      حذف
  15. تكلفه التحويل من الو برتقانى الى الو روقانجى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. تكلفة التحويل جنيه واحد ..وممكن تتغير في اي وقت حسب الشركة

      حذف
  16. طب ازاى اجدد الباقه بكروت الفضه

    ردحذف
    الردود
    1. لو انتا على نظام الو برتقانى نص اليوم اشحن50 قرش وجدد الباقه واستمتع ب30 دقيقه لموبينيل صالحه من 12 منتصف الليل حتى3 عصرا ولو انتا على نظام الو برتقانى طول اليوم اشحن بجنيه وجدد الباقه واستمتع ب120 دقيقه لموبينيل صالحه من 12 منتصف الليل حتى 6مساءا

      حذف
  17. الو برتقانى طول اليوم اشحن بجنيه وجدد الباقه واستمتع ب120 دقيقه لموبينيل صالحه من 12 منتصف الليل حتى 6مساءا

    ردحذف
  18. لو سمحت انا لسه جايبه خط جديد وانا ع نظام الو وعاوزه احول لنظلم الو برتقاني طول اليوم وكل اما احوله يقلي عفوا لم يتم اشتراكك ف العرض اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  19. بعد اذنكو يا جماعة عندي استفسار مهم وارجو الافادة
    لو انا حولت للعرض ده .. هل هيخصم مني 2 جنيه يومياً ولا هو هيخصم بس لو كلمت نمرة موبينيل ؟
    استفسار تاني برضو ... لو انا خلصت ال 150 دقيقة امتي العرض يتجدد تاني (الساعة كام يعني) ؟ :)

    وشكرا مقدما :)

    ردحذف
  20. انا غايزة الغى الخاصية ازاى

    ردحذف
  21. السلام عليكم اولاالعرض اللى 2جنيه سارى من 12الى12تانى حاجه لوخلصتى العرض يبقى سعر الدقيقة 19 قرش
    ومش حيخصم يوميا هوبس كل ماتفتحى العرض

    ردحذف
  22. هو الرسايل تبع الباقه يعنى بتدخل فى الاتنيين جنيه

    ردحذف
  23. يا جماعه انا فتحت عرض قبل كده اخدوا منى 4 جنيه واتكلمت خمس دقايق بس يا بلاش

    ردحذف
  24. لو سمحت انا جبت كرت الفضه وجيت افتح باقة طول النهار قالي عفرا شحنك لا يكفي فتح الباقه ليه بقي هو كده حاسبني بسعر الدقايق ب 19 قرش

    ردحذف
  25. ازاي اعرف كم دقيقه باقيه مع العلم انني علي نظام الو برتقاني طول اليوم

    ردحذف
    الردود
    1. اتصل ب شباك 100 شباك هتعرف الرصيد والدقائق الباقية في الباقة

      حذف
  26. انا لسه جايب الخط جديد ومش عارف اجيب نظام الو طول اليوم كل ما اتصل ب 442 بيقولى تم تغيير الرقم الى 400 والعروض بتاعت رمضان ومش عارف اجيب العرض

    ردحذف
    الردود
    1. اه فعلا الخدمة الصوتية اتغيرت وبقت 400 ..واختار رقم 3 الاشتراك في الانظمة والخدمات ..واختار النظام واشترك فيه بسهوله

      حذف
  27. انا عاوزة اعرف هو نظام الو برتقانى طول النهار مش بيتفتح برصيد الاستلاف ولا اية

    ردحذف
  28. انا عايزة اعمل نظام الو برتقانى طول اليوم ومش عارفة ازاى ممكن اى حد يقولى اعملو ازاى ارجوكو بسرعة بليز

    ردحذف
  29. اتصلي ب 442 هيتم تحويللك ل 400 اختاري رقم 3 واختاري نظام الو برتقالي طول اليوم

    ردحذف
  30. همس الحياه27 أغسطس، 2013 3:41 م

    انا دولوقتى عايزه الغى الخدمه ومش عارفه الغيها ازاى

    ردحذف
  31. طب انا عايز اشترك في النظام ودلوقتي النظام ده مش موجود اساسا فأنا اعمل ايه

    ردحذف
  32. انا دلوقتى عاوز اشترك فى خدمه الو برتقالى اعمل ايه

    ردحذف
  33. نظام طول اليوم بينتهي الساعه كام 12 بليل ؟؟

    ردحذف
  34. لو سمحت انا مشترك فى ابرتقالى نص اليوم لو كلمت حد موبنيل خارج الوقت المتاح مثا الساعه 7 مساء هتتفتح الباقه و هيتخصم منى ال0.5 حنيه و لو اتفتحت هتنتهى
    امته

    ردحذف
  35. عاوزة اعمل باقة برتقالى دى اعملها ازاى ؟؟

    ردحذف

يمكنك التعليق عن طريق الياهو او الجي ميل
جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط. حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة

;